اطلاعیه جمعی از هواداران احیای تغذیه سالم

در پی درخواست های مکرر از سوی هواداران جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در خصوص روش های واریز کمک های نقدی خویش جهت هزینه های مربوط به نامزدهای شورای شهر، اطلاعیه ذیل از سوی حامیان و ستاد مردمی دکتر روازاده منتشر گردید.

ما طرفداران جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران و آقای دکتر حسین روازاده کمک های نقدی خویش را به شماره حساب بانک ملت (جام) 20535199/61 به نام جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران واریز می نماییم تا اینکه این جامعه بتواند مبلغی هر چند ناچیز از هزینه های مربوط به نامزدهای شورای شهر تهران خویش را تامین نماید.

جمعی از طرفداران احیای تغذیه سالم

برنامه های حکیم دکتر روازاده نامزد شورای اسلامی شهر تهران اعلام شد

باعنایت به ثبت نام آقای دکتر روزاده در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران و پیرو استقبال اقشار مختلف مردم از این اقدام، با توجه به توانمندیها، تجارب و تخصص ایشان، موارد ذیل که بر اساس قانون اساسی جزء اختیارات شوراهای اسلامی شهر می باشد، به عنوان بخشی از برنامه های اجرایی ایشان از طرف ستاد انتخاباتی دکتر روازاده اعلام می گردد:

ادامه نوشته

انتظارات جامعه اسلامی حامیان کشاورزان از دولت یازدهم/ افزایش تعداد روستاها

دبیر کل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران، انتظارات از دولت یازدهم در بخش کشاورزی را تشریح و اعلام کرد: توسعه روستاها باید با شتاب سه دهه اخیر انجام شود.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حسین روازاده در نشست خبری با تأکید بر امنیت کشاورزی انتظارات جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران از رئیس جمهور دولت یازدهم را تشریح و اظهار داشت: توسعه روستاها باید با شتاب سه دهه اخیر انجام شود.

ادامه نوشته

برگزاری نشست خبری جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

نشست خبری جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران روز شنبه مورخ 1392/3/18 از ساعت 17 تا 19 با حضور دبیر کل، قائم مقام دبیر کل، دبیر اجرایی و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران و بیش از 30 خبرنگار از خبرگزاریها و سایتهایی خبری مختلف به شرح ذیل برگزار گردید.

در این نشست ابتدا آقای دکتر حسین روازاده دبیر کل جامعه و آقای دکتر احمد ناجی زواره دبیر اجرایی جامعه به ارائه گزارش عملکرد و فعالیت جامعه پرداخته و سپس پاسخگوی پرسشهای خبرنگاران در مورد محورهای ذیل بودند.

ادامه نوشته

افتتاح سایت ستاد انتخاباتی آقای دکتر روازاده

به اطلاع کلیه کاربران محترم می رسانیم، سایت ستاد انتخاباتی آقای دکتر روازاده(کاندیدای شورای اسلامی شهر تهران) راه اندازی گردید. جهت ورود به این سایت از لینک زیر استفاده نمایید.

http://www.ravazadeh.com

بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران درباره یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ملت ایران در آغاز دهه چهارم انقلاب یعنی دهم عدالت و پیشرفت در سرنوشت سازترین نقطه انتخابهای خود ایستاده است.

در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی حضور با شکوه مردم در صحنه انتخابات پرده ای دیگر از ولایت مداری ملت ایران را به رخ دنیا خواهد کشاند؛ همانگونه که شرکت در انتخابات وظیفه شرعی بوده، انتخاب اصلح نیز یک تکلیف الهی است. انتخاب شایسته مردم گواه بصیرت سیاسی بالای آنان خواهد بود این حضور حداکثری و انتخاب دقیق خاک یاس و سردر گمی بر دهان دشمنان کینه توز جمهوری اسلامی ایران خواهد پاشید و نور امید تازه ای در دل مظلومان عالم که چشم به بیداری اسلامی ملتهای مسلمان برای رهایی از یوغ دولتهای وابسته به استکبار دوخته اند خواهد دمید.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن دعوت به حضور همه اقشار مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را از شخصیت متخصص, بصیر , انقلابی , ولایت مدار, باتجربه در امور سیاسی و در روابط بین الملل, متعادل در رفتار و گفتار و مورد حمایت اکثر احزاب و اقشار مردمی و دارای قویترین تیم های اقتصادی, اجرایی و اجتماعی جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی اعلام می دارد تا به حول قوه الهی با انتخاب ایشان در مسیر رونق کشاورزی و دامداری و ارتقای سلامت محصولات غذایی نیز ضمن غلبه بر چالش های اقتصادی گامهای بلندی برداشته شود.



جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

دبیر کل - دکتر حسین روازاده

 

انواع چای ایرانی مورد تأیید ائمه معصومین(علیهم السلام)و اندیشمندان بزرگ اسلامی

چند نکته

ترجیحا این چای ها را با عسل،خرما یا توت میل کنید.اگر مبتلا به دیابت هستید با عسل میل کنید.چای را می توان با چند قطره آبلیموی تازه میل کرد.

-چای گل گاو زبان و سنبل الطیب:                                                  طبیعت:گرم و تر

خواص:خوابآور،آرامبخش اعصاب،پایین آورنده فشار خون،رفع خشونت نای،سینه،تنگی نفس،گلو درد،مقوی دماغ،معده و کبد سرد،افزایش ترشح ادرار،ضد سردرد های عصبی،درد کلیه،قولنج،اسپاسم،تشنج،صرع،سودا،صفرا،وسواس و سنگ کلیه

طرز تهیه: دو قاشق غذاخوری(یک مشت)گل گاو زبان + یک قاشق غذا خوری(یک مشت کوچک)سنبل الطیب + دو لیوان آب جوش + نبات،نیم ساعت دم بکشد تا به رنگ قرمز آلبالویی در آید.

ادامه نوشته

12 تا 19 ماه قمري، بهترين زمان براي حجامت

با توجه به فعل و انفعالات سيستم بدن و طبق مستندات علمي و روايات اسلامي 12تا19هر ماه قمري، بهترين زمان براي حجامت است.

«غلامرضا كردافشار» درگفت وگو با ايرنا با بيان اينكه حجامت با دو هدف اصلاح كميت و اصلاح كيفيت خون انجام مي شود، افزود: در اصلاح كميت خون، افرادي كه داراي خون زياد و درمعرض بيماري هايي مانند سكته و فشارخون هستند اقدام به حجامت مي كنند.

وي ادامه داد: مناسب ترين زمان حجامت براي اين افراد براي اصلاح كميت خون 12 تا 15ماه قمري است چرا كه سيستم خون انسان به نيروي جاذبه ماه واكنش نشان مي دهد و در اين روزها خون رقيق تر در بدن جاري است و مي توان آن را از راه حجامت دفع كرد.
اين متخصص طب سنتي خاطرنشان كرد، اگر هدف از حجامت اصلاح كيفيت خون و دفع مواد زائد خون باشد، بهترين زمان براي حجامت 15تا19ماه قمري است چرا كه دراين زمان خون غليظ تر بدن به سطح پوست مي آيد و مي توان آن را دفع كرد.
كرد افشار اظهارداشت: 15هرماه قمري، اوج جوشش خون انسان است و پزشكان نيز تلاش مي كنند در اين روزها به دليل افزايش احتمال خطر، به جز موقعيت هاي اورژانسي از انجام عمل جراحي پرهيز كنند.
اين استاد دانشگاه با بيان اينكه حجامت يك روش موثر براي حفظ سلامت بدن است، يادآورشد، حجامت بايد ازسوي متخصصان و با مواد يك بارمصرف و استريل انجام شود.
وي افزود: در روش حجامت، پوست بدن با ابزار مخصوصي خراشيده مي شود تا خون بيرون بيايد اما اين خراشيدگي به لايه هاي عميق پوست نمي رسد و به بخيه نيازي ندارد.

حجامت

ملا محسن فیض کاشانی در محجه البیضاء (جلد یک، صفحه 47) می فرماید:

((اگر در شهری حجام وجود نداشت ،بر تمام مسلمانان واجب کفایی است تا حجامت را یاد بگیرند واجرا کنند.))

حضرت آیه الله حسن زاده آملی هم می فرماید:

((در مدینه فاضله ای که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تشکیل خواهند داد ، 10 رکن اساسی احیاء خواهد شد که بی شک یکی از آن ارکان (حجامت) می باشد.))

پاسخ مرکزملی پاسخ‌ گویی به سؤالات دینی در خصوص احادیث مربوط به تاکید معصومین (ع) به استفاده از نوره


در پی طرح سوال توسط یکی از کاربران سایت مرکز ملی پاسخ ‌گویی به سؤالات دینی، متن سوال و پاسخ عیناً به شرح ذیل تقدیم می گردد (آدرس پاسخ درج شده در سایت مذکور:  http://www.pasokhgoo.ir/node/49450) با سلام و خسته نباشید
حدیثی از امام رضا درباره استفاده ی واجبی است با این مضمون که مسلمان باید: روز در میان واگر نتوانست 2 روز یکبار و اگر نتوانست .....واگر بعد از 40 روز از ان استفاده نکند مسلمان نیست ایا صحت دارد؟واگر امکان دارد بیشتر توضیح دهید.

ادامه نوشته